Kennismakingsdagen te Lierderholt, Beekbergen - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Kennismakingsdagen te Lierderholt, Beekbergen - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Kennismakingsdagen te Lierderholt, Beekbergen

Blijf op de hoogte en volg Gerda

24 Januari 2014 | Nederland, Beekbergen

15 en 16 oktober 2013

De een na de andere camper arriveert op het gereserveerde veld op Camping het Lierderholt. We stellen ons aan elkaar voor, er worden foto's gemaakt voor onze Portrettengalerij en we wandelen een stukje.
's Middags krijgen we heel veel informatie en de oranje NKC-tas met het reisboek van Marokko. Er wordt wat afgebabbeld en 's avonds genieten wij van het diner, door de kok voorzien van Marokkaanse gerechten, heerlijk en leuk om alvast kennis te maken met de smaak.
We zitten tot laat na te tafelen en gaan moe en voldaan naar bed.
De volgende ochtend nog een paar uurtjes bij elkaar aan de koffie en toen konden er nagekomen vragen gesteld worden.
Iedereen heeft er zin in, het duurt nog wel een paar maanden, maar die maanden vliegen voorbij……..

• 25 Januari 2014 - 09:54

Marry:

veel plezier met jullie reis. We hopen jullie te volgen met de 2de reis. Groet en een dikke kus

• 25 Januari 2014 - 18:23

Fausto:

Nog heel eventjes wachten. De laatste dingen nog even bij mij regelen en voor een onbezorgde communicatie met het thuisfront.

• 02 Februari 2014 - 10:56

Rik V Veldhuijsen:

Ik blijf graag op de hoogte van jullie reis en wens jullie een goede en mooie reis.